Jeugdschaatsen

Sinds mensenheugenis organiseert IJsclub Akersloot jeugdschaatsen voor de basisschooljeugd in Akersloot. Drijvende kracht achter dit initiatief is Tinie Woning. Begin augustus begint zij al om via de scholen en later via facebook, Instagram en het witte blaadje aanmeldingen te krijgen. Vanaf januari starten de lessen die duren tot eind maart.

Wilt u direct naar inschrijven? Klik dan hier!

De afgelopen jaren hebben we steeds rond de 30 kinderen, in seizoen 2022-2023 jaar zelfs 35 kinderen. Veiligheid staat voorop. Daarom schaatsen onze kinderen verplicht met een helm op. De kinderen hebben - tegen verwachting van de ouders in - nooit geklaagd over het feit dat zij zo’n helm op moeten. Prachtig! En het mooie om te zien is dat we allemaal met dezelfde helmen op schaatsen. Dat hebben wij voor elkaar gekregen is iets om trots op te zijn.

We staan op een bepaald stuk ijs op de ijsbaan De Meent en delen de kinderen altijd in drie groepen in. We hebben 4 trainers: Renske, Jaco, Maurice en Tinie. Als een groep heel groot is of met veel beginners dan staan er 2 trainers voor de groep. De lessen worden afgesloten met een leuke activiteit.

Tinie en de andere trainers hebben er ook dit jaar weer veel zin in, dus geef je op en schaats mee!

De lessen vinden plaats op ijsbaan De Meent op zaterdagochtend van 10.00 tot 11.00 uur. Dit seizoen starten we op zaterdag 13 januari 2024 en gaan ook in de vakanties door. En de laatste les is op 30 maart 2024.

Aanmelden kan door het invullen van onderstaand formulier. De kosten bedragen € 65,- voor het hele seizoen en moet door jullie vóór de eerste les zijn overgemaakt op bankrekeningnummer NL60 RABO 0300 96 09 72 ten name van IJsclub Akersloot onder vermelding van de naam van het kind.

De ouders/verzorgers van deelnemende kinderen dienen wel lid-donateur van IJsclub Akersloot te zijn of te worden (voor € 5,- per jaar). Door het invullen en versturen van onderstaand aanmeldformulier meldt de ouder/verzorger die nog geen lid is, zich tevens aan als lid-donateur van IJsclub Akersloot en geeft hij/zij toestemming voor de automatische incasso van de contributie van € 5,- per jaar.

Formulier aanmelden jeugdschaatsen (en indien van toepassing lid-donateur IJsclub Akersloot)

Als u nog geen lid bent kunt u hieronder uw gegevens aanvullen

Alle velden met een * zijn verplicht